Host Hotels and Resorts Eğlence

ZORLUK

120'den fazla bina ve 60,000 odasıyla, Host Hotels ve Resorts Dünya'nın en büyük konaklama gayrimenkul yatırım ortaklıklarından biridir. Üst sınıf otel ve gayrimenkul şirketi olarak markalandırılan şirket, çalışanlarının liderlik becerilerinin de Host Hotels and Resorts'un sahip olduğu mükemmelikte olmasını istiyordu. Sadece şirket kültürünü yeniden şekillendirme hedefiyle kalmadılar, aynı zamanda, CEO Cristopher Nassetta İnsan Kaynaklarında "Alanında En İyileri" yanında istedi.  

Pamela Kaufman Wagoner insan Kaynakları ve Liderlik Gelişimi Başkan Yardımcısı olarak kurumun gelişim inisiyatiflerinden performans yönetiminden, yan haklar ve ödeneklerden, terfi planlamaları ve liderlik gelişiminden ve işletme hedefleri ile şirketin kültür ve değerleri arasında uyum oluşturmaktan sorumluydu.

 

ÇÖZÜm

 Kaufman  Çok Boyutlu Liderlik II'yi ve Çok Boyutlu Kişisel Liderliği de dahil eden kapsamlı bir süreç başlattı.  bu süreç,  onlara özel olarak tasarlanmış sınıf oturumları, online öğrenme ve bireysel koçluktan oluşuyordu.

 

Sonuçlar

Değişim liderlik becerilerinin gelişmesi ve bilgi aktarımında iyileşme ile sonuçlandı. Artık yöneticiler kendileri için neyin önemli olduğunu belirleyip bunu paylaşıyor ve insanların kurum içinde gelişmesi için sorumluluklarının farkındalar. Çalışanlar kendilerini "rol modeli", "etkin lider" , "gelişime açık" olarak  değerlendirmek zorundalar. Bu kişisel değerlendirme ile hangi alanlarda gelişime açık olduklarını gösteriyor. Böylece hedefler daha iyi belirlenebiliyor.  Yeni uygulanan ödül sistemi iseyöneticiler ile çalışanlar arasındaki güven duygusunu pekiştiriyor.