x
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için, amaçlarla sınırlı ve gizliliğe uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz.
Başarının Anahtarı

Ken ve Scott Blanchard Training Industry Quarterly'de yayınlanan makalede bir kurumun başarısının anahatarı olan çalışan Bağlılığı, Müşteri Adanmışlığını sağlamak için en önemli şeyin liderlik olduğunu vurguluyorlar. Stratejik ve operasyonel olarak ikiye ayırdıkları liderliğin, kurumun başarısında neden kilit unsur olduğunu anlatıyorlar.  çalışanlarınızla bağ kurmanın ve yolunu öğreneceğiniz bu makaleyi okumak için lütfen tıklayınız.