Blanchard'ın kurumunuza özel olarak tasarlayacağı öğrenme yolculukları, insan odaklı bir anlayışla performansı en üst düzeye çıkarmak üzere etkisi kanıtlanmış eğitim içerik ve kaynaklarını bir araya getiriyor.
Kuruluşunuzda hizmet veren iç eğitmenlerinizi Blanchard programlarını vermek üzere yetkilendiriyoruz.
Kanıtlarla desteklenen liderlik eğitimi çerçeveleri ve fırsatları sayesinde iş birimi liderlerinizin karşılaştıkları zorlukları ve en iyi uygulamaları, eş düzey iş arkadaşları ile daha etkili ve verimli bir şekilde görüşüp paylaşacağına inanıyoruz.
Takım liderliği programlarımız liderlere güçlü karar verme ve anlaşmazlık çözme becerilerini nasıl geliştireceklerini öğretirken, takımın vizyonunu aktarma ve anlaşmazlıkları çözmeye yönelik çerçeveler sunar.
Dünya'nın en yaygın kullanılan liderlik programı SLII, liderlere iş arkadaşları ile nasıl anlamlı ilişkiler kuracaklarını öğreterek her etkileşimin üretken, bağları güçlendiren bir yapıda olması için bir çerçeve sunar.
Blanchard’ın Kişisel Liderlik programı dünyanın en çok öğretilen liderlik modeli olan SLII’ya dayanır. Bireylerin etkinliklerini en üst düzeye çıkarabilmesi için gereken proaktif beceriler hakkındaki en güncel bilgiler, bu model ile bütünleştirilir. Katılımcılara, kendi başarıları için sorumluluğu üstlenen ve inisiyatif alan yetkilendirilmiş kişisel liderler olmayı öğretir.
Blanchard Topluluğu hakkında bilgi edinin ve nasıl katılacağınızı öğrenin.
Yakında gerçekleşecek webinarımıza katılabilirsiniz.
Blanchard Türkiye ekibi olarak sizi ve kurumunuzu yüksek performansa taşıyacak liderlik gelişimi yolculuğunuzun her adımında size eşlik etmekten mutluluk duyuyoruz.
Empati sahibi, ankayışlı bir lider olmak, liderliğin insanlarla ilgili olduğu basit gerçeğiyle başlar.
Şimdiye kadar sahip olduğunuz en iyi yönetici kimdi? O kişinin ne yaptığını ve size nasıl hissettirdiğini düşünün.
Büyük bir rahatlıkla, en iyi yöneticinizin bu özelliklerden bir ya da daha fazlasına sahip olduğunu tahmin ediyorum: Harika bir dinleyiciydi, sizi bir birey olarak önemsiyordu, sizi kolluyordu, iyi iletişim kuruyordu ve sizi cesaretlendirip destekliyordu.
Bu iddiaya neden bu kadar güveniyor olabilirim sizce? Yüzlerce kişiden en iyi yöneticilerini tarif etmelerini istedim ve en sık aldığım yanıtlardan bazıları bunlar oldu. İnsanlar en iyi yöneticileri hakkında konuşurken çoğu zaman empati kurabilen birinden bahsediyorlar.
Empati sahibi liderliğin değeri, çoğunlukla pandeminin olumsuz etkileri nedeniyle gündemde. Hatta Forbes, empatiyi en önemli liderlik becerisi olarak lanse etti. Bir liderin sahip olabileceği tüm beceriler arasında tek bir becerinin en önemlisi olduğunu söylemek zor, ancak empati sahibi liderliğin olumlu sonuçlar doğurduğunu inkar etmek imkansız.
Chieflearningofficer.com‘da yayınlanmış olan makalenin devamına İngilice orjinal dilinde buradan ulaşabilirsiniz.
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya özellikleri sağlamak ve trafiğimizi analiz etmek için kullanılmaktadır. “Kabul Et” seçeneği ile tüm çerezleri kabul edebilirsiniz veya “Çerez Ayarları” seçeneği ile ayarları düzenleyebilirsiniz. Çerez Politikası
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz. Web sitesinde dolaşmanıza ve gizlilik tercihlerinizi belirleme, giriş yapma veya formları doldurma gibi hizmet talebine karşılık gelen eylemlere gibi özelliklerini kullanmanıza olanak sağlamaktadır.
Bu çerezler, sizin profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınızla alakalı reklamlar sunmak için kullanılırlar. Aynı zamanda, reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmasının yanı sıra, bir reklamı görme sayısını sınırlamak için de kullanılmaktadır. Genellikle web sitesi sahibinin izniyle reklam ağlarına yerleştirilir. Web sitesini ziyaret ettiğiniz ve çerezde yer alan bilgiler reklam verenler diğer kuruluşlarla paylaşılmaktadır. Bu çerezlere izin vermezseniz, farklı web sitelerinde hedefli reklamlarımızı deneyimlemezsiniz.
Bu çerezler, web sitesinin çalışma şeklini geliştirmek için kullanılmaktadır. Ziyaretçiyi tanımlayan bilgileri toplamaz. Ziyaretçilerin web sitesini nasıl kullandıklarına (Örneğin web sayfalarında hata mesajı alıp almadıkları) ilişkin bilgileri içermektedir.