Fanatik Müşteriler Kitabı çıktı

Fanatik Müşteriler Kitabı çıktı





Fanatik Müşteriler, Beyaz Yayınları'ndan çıktı. Ürünlerinizi ve hizmetlerinizi fanatik biçimde savunarak öneren müşterilere sahip olmak istemez misiniz?

Müşterilerin beklentisi yüksek değilse veya sırf başkası sizden daha iyisini veremediği için sizinle çalışmaya devam ediyorlarsa, bu başarılı olmak için yeterli değildir. İşinizi geliştirebilmek için onları birer Fanatik Müşteriye dönüştürebilmelisiniz. 

Tıpkı Bir Dakika Yöneticisi gibi ders alınacak nitelikte bir hikaye ile müşterilerinizin gerçekten ne istediklerini öğrenmenizi ve etkili müşteri hizmet sistemleri kurmanızı sağlıyor. Fanatik Müşterilere sahip olma yöntemleri, ayın veya yılın modası olmaktan fazlası! Bu yöntemler kurumunuzu, diğerlerinden sürdürülebilir biçimde ayıracak...

Sipariş etmek için:

Kitapyurdu.com
D&R
idefix.com
Kitap Koala

Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya özellikleri sağlamak ve trafiğimizi analiz etmek için kullanılmaktadır. “Kabul Et” seçeneği ile tüm çerezleri kabul edebilirsiniz veya “Çerez Ayarları” seçeneği ile ayarları düzenleyebilirsiniz. Çerez Politikası