Yeni Yöneticiler

Yeni yöneticileri başarıya hazırlayın

Yüksek potansiyelli bağlı çalışanınızı liderlik rolüne terfi ettirdiğinizde, başarılı olmalarını sağlamak istersiniz. İnsanlarlara liderlik etme konusunda henüz yeni ve deneyimsiz olan bu kişileri en başından itibaren gerekli liderlik araçları ve eğitimleriyle desteklemeniz çok önemlidir.

Erkenden hız kazandırın

Yeni yöneticilere, üretken takımlara liderlik etmek için ihtiyaç duydukları güven ve becerileri kazandırın.

Çalışanların ilgisini çekin

Bir kişi yönetici olmaya geçiş yaptığında, yürütülen işlerin idaresini sağlamak ile çalışanların bağlılığını korumak arasında nasıl denge kuracağını öğrenmelidir.

İletişim becerilerini geliştirin

Yeni yöneticinin başarısında, kurumsal hedefleri ve takımın çalışmalarının bu hedeflere olan etkisini açıkça anlatmak kritik öneme sahiptir.

Onlarca yıllık eğitim deneyimiyle yeni yöneticilerinize güç katın

Yeni yöneticilerin %49'u başarılı olmak için hazır olmadıklarını söylüyor. Bu hiç de şaşırtıcı değil, çünkü %60'ı yeni rolleri için gerekli eğitimi almıyor. Blanchard'da yeni yöneticiler için liderlik eğitimi yaklaşımımız, çok satan The New One Minute Manager® (Yeni Bir Dakika Yöneticisi) kitabındaki, zaman içinde test edilmiş ilkelere dayanır. Bu yaklaşım, ilk kez yönetici olacakların hızlı bir şekilde başarıya ulaşmak için ihtiyaç duydukları zihniyeti, temel görüşmeleri ve iletişim becerilerini öğreterek öncelikli olarak aşağıdakilere odaklanır:

  • Bağlı çalışanları hedefler konusunda ileriye taşımak.
  • Zamanında, yapıcı, dengeli ve eyleme geçirilebilir geribildirim sağlamak.
  • Bire bir görüşmeler yapmak.
  • Hedeflere ve sonuçlara yönelik ilerleme için hesap verebilirliği teşvik etmek.
  • Hedefler üzerinde düzenli ilerleme değerlendirmeleri gerçekleştirmek.
  • Açık iletişim kurmak; şeffaf diyalog ve aktif dinleme yoluyla başkaları için anlam yaratmak.
  • Sorumlulukları yerine getirebilmeleri için kaynak sağlamak ve bağlı çalışanları yetkilendirmek.
  • Takım üyelerine iş başında rehberlik etmek, koçluk yapmak ve onları eğitmek.
  • Takımın hedeflerine ulaşmasına yardımcı olacak kaynakların sağlanması için mücadele etmek.

Yeni Yöneticiler için Programlarımız

Tüm Çözümler
Program

SLII

Dünya'nın en yaygın kullanılan liderlik programı SLII, liderlere iş arkadaşları ile nasıl anlamlı ilişkiler kuracaklarını öğretir. Böylelikle katlanan bir etki oluşur ve çalışanlar daha üretken, işlerine ve kurumlarına daha bağlı olur. Sonuçta kurumları da üstün başarı gösterir. Ödüllü öğrenme tasarımımız SLII Deneyimi, Blanchard'ın en son araştırmalarını ve günümüzün en gelişmiş tasarım teorisini bir araya getirmektedir.

Detaylı Bilgi
Program

Blanchard Yöneticilik Esasları

Bu dönüşümsel liderlik programı; yöneticiliğe yeni adım atmış olanlar ve ekip üyeleri ile olumlu ilişkiler kurmak, bağlılığa ilham vermek ve üretkenlik sağlamak için gereken temel becerileri geliştirmeye ihtiyaç duyanlar içindir.

Detaylı Bilgi
Program

Kişisel Liderlik

Kişisel Liderlik programımız çalışanlara yetkilendirilmiş proaktif kişisel lider olmak için gereken zihniyet ve becerileri öğretir. Böylece bireyler kendi başarıları için sorumluluğu üstlenirler ve kurumları için hedeflenen sonuçları elde etmeye kendilerini adarlar.

Detaylı Bilgi
Program

Güven Oluşturma

Güven Oluşturma programımız; güven oluşturmayı öğreterek katılımın, yaratıcılığın ve bağlılığın yüksek olduğu bir ortam yaratmanıza destek olur. Liderlerinize, iş yerinde çalışanlarıyla güvene dayalı ilişkiler kurmalarına ve sarsılan güveni tamir etmelerine yardım eder.

Detaylı Bilgi
Program

Görüşme Kapasitesi

Görüşme Kapasitesi; insanlara, zorlayıcı konular ve uyuşmazlıklar meydana geldiğinde, yapıcı ve öğrenme odaklı diyalog kurmayı öğretir. Böylece baskı altında bile iyi kararlar alır ve en iyi çözümü bulurlar.

Detaylı Bilgi

İlgili Kaynaklar

Tüm Kaynaklar

Yeni yöneticilerin liderlik başarısı için bir zemin oluşturun

En iyi performans gösteren çalışanların bile liderlik rolüne geçiş yapmakta zorlanabileceğini biliyoruz. Bizimle iş birliği yaparak, yeni liderlerinizin hem kendilerini hem takımlarını başarıya taşıyacak öğrenme yolculukları ile yeni beceriler kazanmasını sağlayabilirsiniz. Birlikte, öğrenmenin amaç ve hedeflerini operasyonel gereksinimlerinizle ilişkilendiren bir iletişim stratejisi oluşturalım ve çalışanlarınızın "bu süreçte neler kazanacağım?" sorusuna yanıt bulmalarını ve kurum için önemini anlamalarını sağlayalım.

Bizimle İletişime Geçin

Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya özellikleri sağlamak ve trafiğimizi analiz etmek için kullanılmaktadır. “Kabul Et” seçeneği ile tüm çerezleri kabul edebilirsiniz veya “Çerez Ayarları” seçeneği ile ayarları düzenleyebilirsiniz. Çerez Politikası